sobota, 23 lutego 2013

Koleżanka Dobra Rada i inne

Tak, czasami warto rozmawiać...Nie, nie stałam się fanką Pospieszalskiego. Ale czasami warto dzielić się opinią z innymi.
Postąpiłam zgodnie z radą Gośki odnośnie czekolad. Dziś karnie wysłałam rodziców do wskazanego sklepu i...eureka! Były! W kameralnym sklepiku, a nie w marketach...Wszystkie trzy nowe smaki. Później oczywiście degustacji nie było końca...Mój osobisty ranking: na 1.ex aequo Daim i "lentilkowa", na 2. Oreo. Średnio mi przypadła. Dzięki, Gosiu!
Miałam oglądać MŚ w skokach, ale na skutek zajęcia robotą (tak, nadal "Tygodniki", jeszcze z dwóch lat mi zostały...) zapomniałam. Może i dobrze, wyniki średnio po mojej myśli. Dlatego nie żałuję, zresztą skocznie HS 106 mnie nudzą.
Marzy mi się wiosna, koniec katorgi ze szkołą i pisaniem pracy. Ale do wszystkich tych rzeczy jeszcze daleko...Niestety.
Przepraszam, znowu mało konstruktywnie się odezwałam...no cóż, moja wada, z którą musiałabym walczyć. Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz