piątek, 31 maja 2013

Instagram

Hej, wracam na chwilę, niestety, nie z pełnowartościową notką, bo musiałabym przytoczyć litanię swoich smętów, stresów i złości...Mam pytanie. Ma ktoś konto na Instagramie? Ja sobie założyłam i chciałabym "obserwować", czy jak to się tam nazywa, konto pewnej osoby. Problem w tym, że jest to osoba publiczna i ma zamknięty profil. Niestety, kiedy próbuję wejść na ten profil, pokazuje się informacja o tym jakby zamknięciu i tym, że można zobaczyć ten profil, jeśli się będzie "followerem". Jednocześnie nie ma "guzika" prośby o udostępnienie profilu. Znacie się na tym? Wiecie, co z tym zrobić? Bardzo by mi zależało na dostępie do tego profilu.
Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc!!! Obiecuję, że wkrótce odezwę się z czymś sensownym...

1 komentarz:

  1. Ja nie mam konta, ale przeszło mi przez myśl jego założenie ;)
    Mam nadzieję,że mimo tych stresów i nerwów radzisz sobie dzielnie i wytrwale! Pamiętaj,że trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń