piątek, 2 listopada 2012

Czym zaskoczy cię twój telefon?

Mimo że mam swój nowy telefon już od prawie tygodnia,ciągle coś mnie w nim zaskakuje.Nie chodzi tylko o nowe funkcje,ale i o...ślady-nazwijmy to tak-ludzkiej działalności.Czy uważacie,że telefony w salonie operatorskim po prostu sobie leżą?Ja chyba stwierdzę,że tak nie jest...
Wczoraj wieczorem bawiłam się z nudów swoim telefonem.Uruchomiłam menu "Galeria".Wchodzę,patrzę,a tam w podpunkcie "zdjęcia" widnieje cyfra 8.Najpierw pomyślałam,że to jakieś obrazki dodane przez producenta,ale szybko się okazało,że tak nie jest.Wchodzę,patrzę,a tam zdjęcia(robione nie moją oczywiście ręką)salonu-stojaka z gadżetami i innych takich...Jeszcze dziwniejsze rzeczy mogłam znaleźć w miejscu z plikami video.Najwidoczniej jakaś impreza,potem znowu salon...Zszokowałam się.Rozumiem,że musieli przetestować ten telefon,czy wszystko działa itd.,że leżał tam od bodajże wtorku do piątku,że obsłudze mogło się nudzić,ale...jak kupuję telefon,to chcę,żeby był NOWY!:)Mogli chociaż pousuwać te zdjęcia i filmiki.Oczywiście,zrobiłam to potem sama,ale zdziwienie zostało.
Widać wiele rzeczy na tym świecie może się zdarzyć i może zaskoczyć...także to:)Wobec faktu odkrycia zdjęć i filmiku nowe tapety,o których istnieniu nie miałam pojęcia,to po prostu małe miki...

9 komentarzy:

  1. hahahaha, korzystają sobie z darmowych telefonów, a jakże:) choć niewykasowanie filmików z imprezy pracowniczej to szczyt niedyskrecji:P

    a ja pracuję w jednym z wrocławskich hosteli- najlepsza branża pod słońcem, polecam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy mi się coś podobnego nie zdarzyło:D ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujące ^^ głupota ludzka nie zna granic

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym poszła do tego salonu i wyjaśniła te sprawe bo mozliwe ze ktos wczesniej kupil ten telefon i go oddal bo sie np nie sprawdzil


    mówi się, że sport to zdrowie, a coraz częściej się słyszy, że sportowcy umierają na treningach
    nie raz słyszałam o zawale czy innych cudach u maratończyków czy piłkarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość sklepów ma ileś tam dni na oddanie towaru

      Usuń
  5. nigdy nie spotkałam się z takim czymś, ale jak Żaneta poszłabym się spytać co to ma być :P
    + tak, pożycz mi Twój kubek, chętnie zrzucę go przypadkiem na ziemię... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. toż to jeno niewinny żarcik był! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No tego bym się nie spodziewała!

    OdpowiedzUsuń