wtorek, 30 października 2012

Jesienna zabawa

http://zanetapotulna.blogspot.com.2012/10/jesienna-zabawa.html
Skoro tak,to odpowiadam:)
1.Ulubiony produkt do ust na jesień:
Nie ma konkretnego,są takie,którymi zachwycam się bez względu na porę roku:)
2.Ulubiony jesienny lakier do paznokci:
Paznokcie au naturel.W życiu nie stosowałam lakieru do paznokci i nieprędko się to zmieni.
3.Ulubiony jesienny napój:
Gorąca czekolada w którymś z lubianych wariantów smakowych.Albo dobra herbata o ciekawym smaku.
4.Ulubiony jesienny zapach:
Kocham zapach świeczek,więc będzie to każdy zapach takowej świeczki,która znajdzie się w moim domu.No i może jeszcze tej czekolady do picia.
5.Ulubiony szal/chusta:
Na temat szali mogłabym napisać elaborat,ale to chyba nie o te szale chodzi:)Szali ani chustek nie używam,najoględniej mówiąc.
6.Ulubiona zmiana w pogodzie:
Kiedy z zimna przechodzi w ciepło.
7.Ulubiony horror/film o duchach/film na Halloween:
Za tym typem filmów nie przepadam,horrory są dla mnie głupie:)Odpowiedź brzmi:brak.
8.Ulubiony jesienny owoc/potrawa:
Owoce lubię zawsze,więc niezależnie od pory roku jabłka,gruszki i banany.Potrawa?Jakiś pyszny makaron-spaghetti,lasagne,cannelloni,mi to obojętne-ze szpinakiem,pieczarkami i/lub sosem serowym.
9.Za co przebrałabyś się na Halloween:
Za czarownicę w trójkątnym kapeluszu.Mój charakter pasowałby jak ulał:)
10.Co najbardziej lubisz w jesieni:
To,że szybko robi się ciemno,więc można legalnie zaszyć się w domu:)Generalnie nie lubię jesieni,mam swoje powody:)
Zapraszam do udzielenia odpowiedzi:
Cassiopeię
Mademoiselle Brigitte
Madlen.

19 komentarzy:

  1. po tych odpowiedziach widzę że nie tylko żużel nas łączy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wolontariuszem na Polonii i po meczach mamy możliwość wchodzenia do parkingu
    no to wiadomo, że zawsze latamy z aparatem i robimy sobie zdjęcia z żużlowcami
    no i poszliśmy do Artioma, bo miał świetny mecz, w końcu zaczął u nas punktować
    podeszliśmy do niego z pytaniem czy możemy sobie zrobić zdjęcie i usłyszeliśmy odpowiedź "pocziekaj chwilieczkie"
    no to czekamy, czekamy i nic, no to postanowiliśmy mu się przypomnieć i za drugim razem odpowiedział krótkie "zaraz", po którym szybko wsiadł do samochodu i odjechał
    a wystarczyło powiedzieć "sorry, nie mam czasu"
    po polsku, rosyjsku, czy po angielsku
    obojętnie
    zrozumielibyśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polski Vaculika słyszałam na własne uszy, a moja koleżanka produkowała się do niego po rosyjsku xD

      Usuń
    2. dlatego ja bardzo cenię sobie Tomka Gapińskiego
      mimo, że jego jazda nie porywa to zawsze się uśmiechnie, zagada, ma czas dla kibica
      nie raz widziałam jak przerywa wywiad, bo ktoś chce zrobić sobie z nim zdjęcie i słyszałam jak mówi, że zdjęcie zajmie chwilkę, a ten wywiad jeszcze trochę potrwa
      szacun :P

      oczywiście zapraszam do Bydgoszczy :)

      Usuń
  3. mi teraz wybór stroju zajmuje ciut więcej, bo z racji praktyk ubieram się nieco bardziej oficjalnie
    a większość moich ciuchów to bluzy z kapturem i spodnie z kieszeniami
    ubrać się odpowiednio do urzędu jest wyzwaniem dla takiej garderoby :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podziwiam każdego kto umie biegle się porozumiewać w obcym języku
      dla mnie to wydaje się niemożliwe

      Usuń
    2. stąd też moja niechęć do Szymusia Woźniaka, który w wywiadach słodzi, że aż rzygać się chce, a jak nie stoi w świetle jupiterów to rzuca tekstami, że on dla 3 tysięcy kibiców jeździć nie będzie

      Usuń
    3. bez przesady z tą garsonką
      ja do urzędu wybieram strój bluza z kapturem a na to "elegnatsza" marynarka i już
      łączę style i mieszam gatunki jak na imprezie trunki, robię mixa... xD

      Usuń
    4. no ja widziałam Tomaszka w akcji
      opieprzał jakiegoś dziennikarza, że nie udzieli mu wywiadu, bo ten dziennikarz nie miał jakiegoś tam pozwolenia od Enei czy coś
      tyle z tej wymiany zdań zrozumiałam
      aż się wtedy bałam do niego podejść i spytać o zdjęcie :P
      a znajomi właśnie mnie do niego oddelegowali
      ale do nas akurat był miły i cierpliwie znosił zdjęcia grupowe jak i indywidualne ;P

      Usuń
    5. czy ja umiem łączyć to tego nie wiem, ale w sumie zwisa mi to i powiewa :P

      papa ;)
      do jutra

      Usuń
  4. 10 odpowiedź najlepsza, mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie chodzilo o mojego chłopaka ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie, lubisz w jesieni to, co w niej nagorsze ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku. Zazdroszczę, że możesz wytrzymać z niepomalowanymi paznokciami. Ja szaleje, muszę mieć chociaż pomalowane bezbarwnym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie za wyznaczenie do zabawy :) u mnie odpowiedzi pojawią się w następnej notce.
    Ciekawy sposób zeby dowiedzieć się czegoś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam długie wieczory! mimo, że trochę mnie męczą to lubię kiedy przez okno nic nie widac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też... Tym bardziej, że inna dziewczyna - też na warunku (szczerze przyznała, że nie uczyła się, imprezowała cały rok i teraz ma) zaoferowała notatki za darmo. Są ludzie i parapety...

    OdpowiedzUsuń