czwartek, 6 czerwca 2013

Nie miała baba kłopotu, kupiła se telefon.

A przy okazji parę słów o zachłanności ludzkiej, ale o zachłanności za chwilę.
No, może nie kupiła sobie do końca sama, bo dostała w prezencie. Wymarzony od dawna. Miał przyjść pocztą. Przyszedł dzisiaj. Wszystko byłoby OK, gdyby nie...No właśnie, problemy. Problem 1: nie dało się włożyć karty SIM, bo nie otwierała się "szufladka" z boku. Rodzice zapakowali toto do kartonu i pojechali do salonu firmowego. Wrócili, karta założona. Wklepałam PIN, wybrałam język, lokalizację, pokazał mi się kolejny ekran o jakiejś sieci internetowej i...klops. Utknęliśmy. Ojciec jako że nie pochwalał tego zakupu, złośliwie nie chciał pomóc, ale prawda jest też taka, że niespecjalnie umiał. Wściekanie się ojca, wściekanie się mamuśki, że jej nie pomaga, i wściekłość moja, że przerywa mi się pisanie pracy (a jutro muszę oddać)-bo mamuśka co chwilę przerywa mi pisanie-wrrr. W końcu poszła do kogoś, kto się na tym zna, mam nadzieję, że ten ktoś poradzi sobie z tym wyzwaniem. Zobaczymy.
A z tą zachłannością? No cóż. Ojciec, wiedziony niewiarygodną promocją w jednym z marketów, poszedł tam, by nabyć ten towar i był uczestnikiem dantejskich scen. Ludzie, głównie starsi (co tylko potwierdza moje tezy w którymś z poprzednich postów na temat tej grupy wiekowej), zabijali się, by kupić kilo bananów za 1, 99 zł. Byli gotowi nawet okraść ojca z jego, które już kupił. Mimo tego, co przeżył (a opowiadał o tym potem tak, jakby był na wojnie:)), zdołał kupić dwa kilo i wrócić cało do domu. Na szczęście w sklepie też poszli po rozum do głowy i wprowadzili reglamentację ilości, jaką może kupić jedna osoba.
Że też w dzisiejszych czasach ekscytują jeszcze ludzi banany...I wyzwalają takie instynkty...Za komuny-rozumiałabym, a teraz?
Będę powoli lecieć, przepraszam za notkę na szybko, ale o 19.00 żuzel (w TV/internecie/radiu, nie wiem jeszcze), a muszę jeszcze dokończyć pracę. Odezwę się niebawem, trzymajcie się, miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję,że ktoś zaradzi na ten Twój nowy nabytek.
    A co do tej zachłanności... ja najlepiej ją obserwuję w lumpeksach kiedy starszyzna się obrzuca obelgami albo wyrywają sobie ciuchy nawzajem. Koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za zachowanie w ogóle w tym sklepie... Z jednej strony chce mi się śmiać, ale z drugiej strony - co Ci ludzie mają w głowach? Nagle im trzeba bananów?

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, nie wierzę, od wczoraj mam nowy telefon i już tego żałuję. w prawdzie wymarzony nie był, ot wymiana która następuje przy okazji końca każdej umowy. i nagle smartfon wcale nie okazuje się taki smart... no coż, walczyć trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. aa bo ludzie to zachłanne chamy :D ale w sumie się nie dziwię, bo ceny niektórych owoców zwalają z nóg :P

    OdpowiedzUsuń