sobota, 8 czerwca 2013

Na szybko

Hej. Dzisiaj będzie bardzo na szybko. Znowu ogłaszam prawdopodobną przerwę w nadawaniu. We wtorek muszę oddać, jak wiecie, a muszę jeszcze przepisać i uzupełnić, co idzie mi kiepsko. Boję się, że nie zdążę. Poza tym klęknął mi internet, więc nie mam póki co swobodnego dostępu. Obiecuję lepze, ciekawsze notki, gdy tylko sytuacja się unormuje.
A na razie opowiem Wam jeszcze o niespodziewanej rzeczy, która mnie spotkała. Dziś o 19.00 w Toruniu jest event pod nazwą Eurosport Best Pairs, żużlowy oczywiście. Od paru dni wysyłałam SMS-y, bo można było wygrać bilety. Dziś o 12.00 SMS-wygrałam! Jadę więc-chyba. Początkowo stwierdziłam, że może nie jechać, bo to jednak czasu nie mam zbytnio...Sama nie wiem. W dodatku jeszcze nie wiadomo, czy będzie jechał Darcy, a on był jedną z moich motywacji...Ale, jak to mówią-pożywiom, uwidim...
Na razie!

5 komentarzy:

  1. JEDŹ!!! później będziesz żałowała :)

    ja rzadko kiedy wygrywam (3 razy w moim 23 letnim życiu;p )

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzyyymaj się, niech Ci dobrze wszystko idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pożywiom, uwidi", to stałe powiedzonko mojego Taty :)
    Trzymam kciuki żeby wszystko poszło pomyślnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jedz, bedzie super zabawa! trzymaj sie :)

    OdpowiedzUsuń