środa, 30 maja 2012

Dzień dobry

Dzień dobry.Oto zaczyna się moja przygoda z tym portalem.Aby rozwiać wątpliwości:nie jestem "znikąd",od dłuuuugiego czasu prowadziłam swój blog w innym portalu,ale przyszedł czas na zmianę.
Tym,którzy chcieliby coś o mnie wiedzieć,napiszę:mam na imię A.,mam 23 lata.Mieszkam w centralnej Polsce,choć chciałabym gdzieś zupełnie indziej.Niezamężna,nieposiadająca nawet chłopaka.Nie palę papierosów,za alkoholem nie przepadam,choć zdarza się.Jako zodiakalny Skorpion uwielbiam,gdy dużo się wokół mnie dzieje.Moje hobby to sport(szczególnie żużel,stąd mój nick;może być też piłka nożna i mój ulubiony sport zimowy-hokej na lodzie),muzyka(punkowa przede wszystkim),książki(dobre,na kiepskie szkoda życia).Pasjonują mnie też podróże-bliższe i dalsze,tych nigdy dość!A czym zajmuję się na codzień?Jestem studentką,obecnie na IV roku.I bardzo mnie ciekawi,co dalej przyniesie mi życie.
Jakieś pytania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz